Politica de retur

In magazinele Homelux, clientul are dreptul să renunte la cumpăraturile efectuate, fără penalități și fără a avea un motiv anume, în termen de 30 de zile calendaristice de la achizitionarea produsului.

In functie de canalul prin care a fost efectuata achizitia, clientul trebuie sa urmeze cativa pasi pentru a beneficia de serviciul de retur.

Pentru cumparaturile din magazinul fizic :

Daca un client doreste sa faca retur la anumite produse, se prezinta la Biroul de informatii din magazinul de unde a achizitionat produsele si trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  1. Produsele ce fac obiectul returului trebuie sa fie vandabile, fara defecte si impachetate in ambalajul lor initial;
  2. Impreuna cu produsele, trebuie sa prezinte si bonul fiscal sau factura fiscala in cadrul carora se regasesc produsele pe care doresti sa le returneze;
  3. Completeaza formularul de retur disponibil la Biroul de Informatii si il prezinta impreuna cu bonul fiscal si produsele respective anagajatului Homelux de la Biroul Informatii;

  

Pentru cumparaturi din magazinul Online :

Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul beneficiaza de 14 zile calendaristice pentru a se retrage (perioada de retragere) dintr-un contract la distanta fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri in afara de costurile suplimentare.

Termenul de 14 zile incepe din momentul in care consumatorul a intrat in posesia fizica a produselor.

Homelux SRL ofera consumatorilor posibilitatea de returnare a produselor in 30 de zile calendaristice de la data achizitiei. Conditiile dreptului de retragere se aplica doar consumatorilor persoane fizice, enuntate anterior.

Consumatorul va trebui sa suporte costul privind serviciul de curierat aferent returnarii produselor in caz de retragere de asemenea si costurile suplimentare. Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.

Rambursarea sumelor se face in cel mai scurt timp de la transmiterea intentiei cumparatorului de renuntare si receptionarea fizica a produselor in magazin dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice, fara alte cheltuieli suplimentare (de ex., comisioane), in afara cheltuielilor directe de returnare a produselor care se vor scadea din pretul platit (costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile);

In cazul in care returnarea produselor achizitionate online se va efectua prin intermediul unui curier, este important sa te asiguri ca produsul ajunge la noi exact in starea in care pleaca din domiciliul tau, ceea ce inseamna ca este responsabilitatea Cumparatorului sa ambaleze corespunzator produsele inainte de a le preda curierului.

Pasi ce trebuiesc parcursi:

  1. Produsele ce fac obiectul returului trebuie sa fie vandabile si fara defecte.
  2. Trimite pe adresa comenzionline@homelux.ro un email sau ne poti suna la numarul : 0374 003 003 in maxim 29 de zile de la data achizitiei produselor;
  3. Odata cu emailul, trebuie sa trimiti si poze relevante cu produsele pe care doresti sa le returnezi. Pozele trebuie sa reflecte starea buna, vandabila a produsului. – este important sa te asiguri inainte de a chema curierul, ca produsele au plecat din domiciliul tau in stare buna, vandabila.
  4. Completezi formularul de retur disponibil pe site www.homelux.ro si il trimiti la adresa indicata. Descarca de aici Formularul de Retur.
  5. Soliciti un curier pentru a veni sa ridice produsele de la domiciliul tau.
  6. Homelux va evalua conformitatea produsele primite prin curier, pentru a fi vandabile.

Consumatorul va trebui sa suporte costul privind serviciul de curierat aferent returnarii produselor in caz de retragere precum si costurile suplimentare. Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere.

Rambursarea sumelor se face in cel mai scurt timp de la transmiterea intentiei cumparatorului de renuntare si receptionarea fizica a produselor in magazin dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice, fara alte cheltuieli suplimentare (de ex., comisioane), in afara cheltuielilor directe de returnare a produselor care se vor scadea din pretul platit (costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile);

In cazul in care returnarea produselor achizitionate online se va efectua prin intermediul unui curier, este important sa te asiguri ca produsul ajunge la noi exact in starea in care pleaca din domiciliul tau, ceea ce inseamna ca este responsabilitatea Cumparatorului sa ambaleze corespunzator produsele inainte de a le preda curierului.

Îți returnăm contravaloarea (mai putin taxele de livrare) în termen de maxim 14 zile de la primirea produselor, doar daca produsele sunt conforme si pot fi vandabile. Ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului, sau de a opri un procent din valoarea produsului daca acestea prezinta defecte. Suma respectiva va fi comunicată clientului, imediat după evaluarea prejudiciilor aduse, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la receptionarea lor. Plata transportului pentru returul produselor, va fi in sarcina clientului. Valoarea serviciilor deja prestate nu se returneaza (montajul produselor sau transportul deja efectuat catre client).

Modificarea termenelor si conditiilor:

Homelux isi rezerva dreptul de a modifica conditiile de retur produse - orice modificare fiind adusa la cunostinta publicului inainte de data modificarii cu 30 de zile, printr-un document public. Pana la data unei eventuale modificari a serviciului de retur produse, Homelux va respecta conditiile stipulate in prezentul document.

Prelucrarea datelor cu caracter personal:

In conformitate cu prevederile legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si cu completarile ulterioare, si ale Legii506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter privat si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Homelux are obligatia de a prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate. Prin completarea formularelor de pe site-ul www.homelux.ro va exprimati consimtamantul expres ca datele dumneavoastra cu caracter personal sa fie prelucrate de catre Homelux in scopurile urmatoare : crearea unui cont, transmiterea unei comenzi, returnarea unei comenzi, etc.

Dispozitii finale

Termenele si conditiile de retur produse vor sta la dispozitia oricarei persoane sau autoritati interesate, putand fi consultat gratuit la Biroul de Informatii din cadrul tuturor magazinelor Homelux, cat si pe site Homelux.ro Solicitarea din partea unui client pentru serviciul de cusut perdele, odata ce a semnat bonul de comanda pentru a beneficia de acest serviciu, implica obligativitatea respectarii prevederilor prezentului document.

Orice reclamatie legata de desfasurarea actiunii de retur prouse, va fi adresata in scris companiei Homelux la sediul magazinului sau pe office@homelux.ro, in termen de maxim 5 zile (cinci) lucratoare de la data la care s-a produs evenimentul reclamat;

Eventualele litigii aparute intre Homelux si clientii care au solicitat acest serviciu, vor fi solutionate pe cale amiabila in termen de maxim 30 de zile calendaristice sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, de catre Instantele Judecatoresti competente de pe raza Municipiului Bucuresti.

SC HOMELUX SRL