Politica de retur

În magazinele Homelux, clientul are dreptul să renunțe la cumpăraturile efectuate, fără penalităti și fără a avea un motiv anume, în termen de 30 de zile calendaristice de la achiziționarea produsului.

În funcție de canalul prin care a fost efectuată achiziția, clientul trebuie să urmeze câțiva păși pentru a beneficia de serviciul de retur.

Pentru cumpărăturile din magazinul fizic:

Dacă un client dorește să facă retur la anumite produse, se prezintă la Biroul de informații din magazinul de unde a achiziționat produsele și trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

  1. Produsele ce fac obiectul returului trebuie să fie vandabile, fără defecte și împachetate în ambalajul lor inițial;
  2. Împreună cu produsele, trebuie să prezinte și bonul fiscal sau factura fiscală în cadrul cărora se regăsesc produsele pe care dorești să le returneze.

Pentru cumpărături din magazinul online:

Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, consumatorul beneficiază de 14 zile calendaristice pentru a se retrage (perioada de retragere) dintr-un contract la distanță fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri în afară de costurile suplimentare.

Termenul de 14 zile începe din momentul în care consumatorul a intrat în posesia fizică a produselor.

Homelux vine în sprijinul consumatorilor și oferă posibilitatea de returnare a produselor într-un termen extins de 30 de zile calendaristice de la data achiziției. Condițiile dreptului de retragere se aplică doar consumatorilor persoane fizice, enunțate anterior.

În momentul recepționării comenzii, Clientul are obligația de a verifica cu atenție starea exterioară a coletelor, respectiv acestea să prezinte ambalaje în bună stare, să nu fie rupte, zgâriate, murdare, smulse de pe produs, cu colțuri rupte, înfundate sau cu alte semne de proastă manipulare a produsului. Dacă se constată neregulile menționate anterior, Clientul are obligația să solicite completarea unui Proces Verbal de constatare, în prezența curierului, în momentul livrării, în care să se specifice natura problemelor sesizate (ambalaje deteriorate, rupte, manipulare defectuoasă, etc). Procesul Verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.

Garanția calității produselor Homelux:

Dacă, la un produs care se află în perioada de garanție, se constată un defect de execuție, un viciu ascuns,  sau o lipsă de conformitate, Homelux preia responsabilitatea aducerii la conformitate sau înlocuiește produsul fără nici un cost suplimentar.

Returnarea contravalorii se face numai dacă produsul nu poate fi reparat sau înlocuit.

Pași ce trebuiesc parcurși:

  1. Produsele ce fac obiectul returului în mod obligatoriu trebuie să fie vandabile, fără defecte și în măsura în care este posibil acestea să fie împachetate în ambalajul lor inițial;
  2. Trimite pe adresa retur@homelux.ro un email sau ne poți suna la numărul : 0374 003 003 în maxim 29 de zile de la data achiziției produselor;
  3. Odată cu emailul, trebuie să trimiți și poze relevante cu produsele pe care dorești să le returnezi. Pozele trebuie să reflecte starea bună, vandabilă a produsului. Este important să te asiguri înainte de a chema curierul, că produsele au plecat din domiciliul tău în stare bună, vandabilă;
  4. Completezi formularul de retur disponibil pe site www.homelux.ro. Accesează formularul AICI;
  5. Soliciți un curier pentru a veni să ridice produsele de la domiciliul tău la adresa magazinului din Ploiești: DN 1, Ploiești-Brașov, km 6, 107400, jud. Prahova;
  6. Homelux va evalua conformitatea produselor primite prin curier, pentru a fi vandabile.

Consumatorul va trebui să suporte costul privind serviciul de curierat aferent returnării produselor în caz de retragere precum și costurile suplimentare. Costurile suplimentare reprezintă orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii calităților și funcționării produselor, taxe poștale sau de orice alta natura) care urmează a fi suportate de consumator cu ocazia exercitării dreptului de retragere.

Rambursarea sumelor se face în cel mai scurt timp de la transmiterea intenției cumpărătorului de renunțare și recepționarea fizica a produselor în magazin dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice, fără alte cheltuieli suplimentare (de ex., comisioane), în afara cheltuielilor directe de returnare a produselor care se vor scădea din prețul plătit (costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile).

În cazul în care returnarea produselor achiziționate online se va efectua prin intermediul unui curier, este important să te asiguri că produsul ajunge la noi exact în starea în care pleacă din domiciliul tău, ceea ce înseamnă că este responsabilitatea Cumpărătorului să ambaleze corespunzător produsele înainte de a le preda curierului.

Îți returnăm contravaloarea (mai puțin taxele de livrare) în termen de maxim 14 zile de la primirea produselor, doar dacă produsele sunt conforme și pot fi vandabile. Ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului, sau de a opri un procent din valoarea produsului dacă acestea prezintă defecte. Suma respectivă va fi comunicată clientului, imediat după evaluarea prejudiciilor aduse, dar nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la recepționarea lor. Plata transportului pentru returul produselor, va fi în sarcina clientului.

Modificarea termenelor și condițiilor:

Homelux își rezervă dreptul de a modifica condițiile de retur produse - orice modificare fiind adusă la cunoștința publicului înainte de data modificării cu 30 de zile, printr-un document public. Până la data unei eventuale modificări a serviciului de retur produse, Homelux va respecta condițiile stipulate în prezentul document.

Prelucrarea datelor cu caracter personal:

În conformitate cu prevederile legii 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și cu completările ulterioare, și ale Legii506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter privat și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, Homelux are obligația de a prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate. Prin completarea formularelor de pe site-ul www.homelux.ro vă exprimați consimțământul expres că datele dumneavoastră cu caracter personal să fie prelucrate de către Homelux în scopurile următoare : crearea unui cont, transmiterea unei comenzi, returnarea unei comenzi, etc.

Dispoziții finale

Termenele și condițiile de retur produse vor sta la dispoziția oricărei persoane sau autorități interesate, putând fi consultat gratuit la Biroul de Informații din cadrul tuturor magazinelor Homelux, cât și pe site-ul Homelux.ro Solicitarea din partea unui client pentru serviciul de cusut perdele, odată ce a semnat bonul de comandă pentru a beneficia de acest serviciu, implică obligativitatea respectării prevederilor prezentului document.

Orice reclamație legată de desfășurarea acțiunii de retur produse, va fi adresată în scris companiei Homelux la sediul magazinului sau pe office@homelux.ro, în termen de maxim 5 zile (cinci) lucrătoare de la data la care s-a produs evenimentul reclamat.

Eventualele litigii apărute intre Homelux și clienții care au solicitat acest serviciu, vor fi soluționate pe cale amiabilă în termen de maxim 30 de zile calendaristice sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, de către Instanțele Judecătorești competente de pe raza Municipiului București.

SC HOMELUX SRL