Termeni si Conditii HOMELUX ONLINE

Platforma www.Homelux.ro si tot continutul acestui site la nivel de informatii, texte, poze, preturi, logo sunt in proprietatea companiei Homelux SRL cu sediul social in Constanta blvd. Aurel Vlaicu, nr. 125, camera 9, etaj 2, jud. Constanta, CUI: RO 39043279, Nr Reg Com. J13/1774/2018, telefon 0374.003.003 sau email office@homelux.ro 

 
Prezentul doument stabileste termenii si conditiile de utilizare a acestui site și condițiile de achiziţionare a produselor și serviciilor comercializate prin intermediul acestei platforme. Prin acceptarea Termenilor și a Condiţiilor, sunteţi, de asemenea, de acord cu Politica de retur, Politica de confidențialitate Homelux, precum și cu toate celelalte documente menționate în cuprinsul prezentului document. Dacă nu sunteți de acord cu Termenii și Condițiile prezente, vă rugăm să nu utilizați acest site web.

 

1. Definitii

Cumparator – Persoană fizica sau juridica, care plaseaza o comanda in magazinul online www.Homelux.ro in calitate de consumator si este înscrisă în partea introductivă a facturii sub titlul Cumpărător.

Vanzator – Compania Homelux

Comanda online – reprezinta solicitarea Cumparatorului catre Vanzator in vederea achizitionarii de produse din site-ul www.Homelux.ro. Este documentul prin intermediul caruia Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile și Serviciile iar Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.

Contract - O comandă validă, confirmata de către Vânzător.

Utilizator – o persoana care intra pe site-ul Homelux.ro si nu cumpara bunurile si serviciile de pe acest site, ci doar il viziteaza

 

2. Inregistrarea pe site

2.1 Daca doriti sa plasati o comanda online pe site-ul Homelux.ro, aveti 2 posibilitati. Vă înregistrați pe Site, prin crearea unui cont personal, pe care il puteti accesa de oriunde. E necesar sa ne comunicati o singura data datele personale pentru a putea prelucra comanda respectiva, cum ar fi: Nume, Prenume, Adresa de livrare, Datele de facturare, Telefon, Email etc.:

2.1.1 Puteti sa adugati produsul in cosul de cumparaturi fara a creea un cont propriu si sa ne comunicati datele de livrare pentru facturare respectiv pentru livrare

2.1.2 Din pagina de produs puteti alege comanda rapida, unde ne comunicati Numele, Adresa de livrare si Numarul de telefon.

Indiferent ce cale alegeti pentru plasarea unei comenzi online, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile pe site.

 

3. Procesul de Comanda online

3.1. Pentru a plasa o comanda online, Cumparatorul trebuie sa urmeze urmatorii pasii:

  1. Viziteaza site-ul si adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi ; 
  2. In pagina de check-out (dupa vizualizarea cosului de cumparaturi), este necesar crearea unui cont, la care ulterior va avea acces cu user si parola; Pentru parcurgerea cu succes a procesului de comanda Cumparatorul isi asuma ca toate datele de contact furnizate de acesta in procesul de inregistrare sunt complete si corecte ; 
  3. Alege modalitatea de livrare a produselor: le poate ridica singur din magazinul Homelux, sau poate alege  sa-i fie livrate in fata imobilului,  sau poate alege livrarea pana in casa;
  4. Alege modalitatea de plata : poate plati ramburs in numerar la curier cand produsele ajung la domiciliu, sau poate plati cu cardul direct in online sau prin prin transfer bancar/internet banking;

3.2. Toate preturile indicate în Comanda includ TVA şi alte taxe aplicabile.

3.3. Vânzătorul va informa Cumpărătorul, prin mesaje distincte, înregistrarea contului, confirmarea comenzii, respectiv trimiterea comenzii catre Curier. Cumpărătorul va primi un e-mail cu detaliile produselor comandate, costul total al Comenzii online, inclusiv costurile de livrare și un număr de identificare a Comenzii online. Acest email reprezinta faptul ca aceasta comanda a fost receptionata de Homelux, dar nu are caracter obligatoriu de contract. Homelux va depune toate eforturile pentru livrarea tuturor produselor comandate de către Cumpărător, dar își rezervă dreptul, fără a prezenta motivele aferente, să refuze o Comandă online. În cazul în care Comanda online este refuzată de Homelux, Cumpărătorul va fi anunțat în cel mai scurt timp.  

 3.4 Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda plasata de Cumparator, in oricare din urmatoarele cazuri:

1. Daca plata nu a fost acceptata de procesatorul de plati;

2. Cardul/tranzactia nu este acceptata de catre banca emitenta;

3. Plata efectuata prin transfer bancar/internet banking, nu a fost efectuata in timp;

4. Nu a fost posibila livrarea prin curier (de exemplu clientul nu poate fi gasit de curier telefonic si/sau fizic, la adresa indicata pentru livrarea bunurilor cumparate, etc.);

5. Corectitudinea preturilor pe site – vezi punctul 4.1

 In cazul anularii comenzii, niciuna din partile implicate nu va pretinde/solicita daune.

 3.5 Odată înregistrată, Comanda online nu mai poate fi modificată. Cumparatorul poate face retur la produsele din comanda, sau poate anula intreaga comanda cu un email trimis catre comenzionline@homelux.ro sau telefon la 0374 003 003 in maxim 24 ore dupa plasarea comenzii.

4. Preturile produselor

 

4.1 Homelux depune toate eforturile pentru ca preţurile indicate pe site-ul Homelux.ro să fie corecte. Cu toate acestea, este posibil să apară și erori. În cazul în care Homelux descoperă o eroare legată de preţul unui Produs/Servicu comandat de către Cumpărător, acesta va fi informat cât mai curând posibil, despre eroarea produsă. În aceasta situație, Cumpărătorul va avea opţiunea fie de a reconfirma Comanda la preţul corect, fie de a anula Comanda. 

4.2. În cazul în care Cumpărătorul nu poate fi contactat, într-un termen rezonabil, folosind detaliile de contact pe care le-a furnizat în timpul procesului de inregistrare cont, Vanzatorul va considera Comanda anulată şi Cumpărătorul va fi notificat despre aceasta prin e-mail. 

4.3. În cazul în care Cumpărătorul decide anularea Comenzii, după ce a fost informat cu privire la preţurile corecte ale produselor, însă anterior acestui moment a achitat deja prețul produselor comandate, Vanzatorul va oferi rambursarea completă în cel mai scurt termen, nu mai mult de paisprezece (14) zile calendaristice de la anulare.

 

5. Livrarea produselor

5.1 Livrarea produselor prin intermediul societăților de curierat indicate de Vanzator in site-ul Homelux.ro se va efectua in termen de maxim 15 zile lucratoare de la data confirmarii Comenzii pentru produsele aflate in stoc, respectiv 45 de zile pentru produsele in stoc furnizor. În ziua livrării Cumparatorul va fi contactat de către societatea de curierat aleasa, prin telefon sau SMS, la numărul de telefon mobil furnizat în timpul procesului de inregistrare cont sau plasarii comenzii.

Livrarea Produselor va avea loc la adresa indicată de către Cumparator în timpul procesului de comandă. Este necesar ca adresa specificată pentru livrarea produselor să fie pe teritoriul României. 

5.2 Cumparatorul este exclusiv responsabil în următoarele situații: 

5.2.1 Cumparatorul are posibilitatea să specifice o adresă de livrare diferita de cea indicată pentru facturare. Cumparatorul trebuie să se asigure că livrarea produselor se poate face la această adresă şi că este disponibil la data livrării, pentru a receptiona produsele comandate. 

5.2.2 Cumparatorul trebuie să verifice dimensiunile produselor comandate si se asigura că este suficient spaţiu la adresa de livrare pentru primirea acestora, inclusiv pe caile de acces catre adresa de livrare. 

5.2.3 Cumpărătorul are obligația de a verifica la receptionarea produselor,  corectitudinea numărului de colete primite, precum şi integritatea lor, iar orice neregulă trebuie semnalată pe documentul de livrare aferent comenzii si trebuie să fie semnat de către Cumpărător. În cazul in care Cumpărătorul nu semnaleaza nicio neregula la livrarea produselor pe documentul de livrare, Vanzatorul își rezerva dreptul de a refuza eventualele reclamații ulterioare referitoare la starea produselor livrate. Cumpărătorul are in continuare dreptul  de a notifica ulterior Homelux daca produsele nu sunt conforme.

5.2.4 După semnarea documentelor de livrare, Cumpărătorul sau Reprezentantul acestuia care preia produsele, dobândește de drept produsele comandate si totodata preia si riscurile asupra produselor, riscul de pierdere sau de deteriorare.

5.3 Dacă livrarea produselor la adresa indicata in comanda nu poate avea loc din orice alt motiv pe care Vânzătorul, în mod rezonabil, nu îl poate controla/prevedea, produsele comandate vor fi stocate 10 zile la societatea de curierat, termen in care Cumparatrul va fi contactat de curier pentru stabilirea detaliilor de livrare. După expirarea acestui termen, Contractul intre Cmparator si Vanzator va fi considerat desființat de plin drept, fără nicio notificare prealabilă din partea Homelux și fără intervenția instanței de judecată. În cazul în care costurile aferente acestei comenzi au fost deja achitate, suma corespunzătoare va fi integral rambursată în termen de 14 zile calendaristice de la data expirării termenului de depozitare.

5.4  In cazul in care Cumparatorul nu solicita transportul produselor prin societatile de curierat si doreste sa-si ridice singur produsele din magazin, va fi contactat in maxim 1 zi lucratoare dupa plasarea comenzii online de catre Vanzator pentru a stabili de comun acord data ridicarii produselor din magazin. Serviciul de colectare a produselor si depozitarea lor in magazinul Homelux  este GRATUIT pentru inca 4 ore peste timpul ales de Cumparator, dupa care se plateste un tarif/ora in functie de greutatea coletului.  

 

Greutate

Preț

0 -30 kg

19 lei 

30 – 1000 kg

49 lei 

 

6. Returul produselor

6.1.1 In cazul in care Cumparatorul doreste sa returneze unul sau mai multe produse achizitionate online prin intermediul unui curier, este important sa se asigure ca produsele ajung la Vanzator inapoi exact in starea in care pleaca din domiciliul sau. Conditiile si pasii pe care Cumparatorul trebuie sa-i urmeze sunt urmatoarele :

6.1.2 Produsele pentru returnat in mod obligatoriu trebuie sa fie vandabile, fara defecte si in masura in care este posibil acestea sa fie impachetate in ambalajul lor initial;

6.1.3  Cumparatorul va trimite pe adresa comenzionline@homelux.ro un email in maxim 29 de zile de la data achizitiei produselor respective. 

6.1.4 Odata cu emailul, trebuie sa trimiti si poze relevante cu produsele pe care doresti sa le returnezi.  Pozele trebuie sa reflecte starea buna, vandabila a produsului. – este important sa te asiguri inainte de a chema curierul, ca produsele au plecat din domiciliul tau in stare buna, vandabila.  Conform legislatiei in vigoare, clientii nu mai au obligativitatea de a returna produsele in ambalajul initial insa in masura in care este posibil am aprecia ca acestea sa fie impachetate in ambalajul lor initial ;

6.1.5 Cumparatorul va completa formularul de retur  disponibil pe site www.homelux.ro/retur  si il trimite la adresa indicata;   Cumparatorul solicita un curier pentru a veni sa ridice produsele de la domiciliul sau. 

6.1.6 Homelux va evalua conformitatea produsele primite prin curier, pentru a fi vandabile.

6.2 Vanzatorul returneaza contravaloarea (mai putin taxele de livrare) în termen de  maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor, doar daca produsele sunt conforme si pot fi vandabile. 

6.3 Vanzatorul isi  rezervă dreptul de a decide acceptarea returului,  sau de a opri un procent din valoarea produsului. Suma respectiva va fi comunicată Cumparatorului, imediat după evaluarea prejudiciilor aduse, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la receptionarea lor. 

6.4 Plata transportului pentru returul produselor, va fi in sarcina Cumparatorului. Valoarea serviciilor deja prestate nu se returneaza (montajul produselor sau transportul deja efectuat catre Cumparator).

 

7. Modificarea termenelor si conditiilor

Homelux isi rezerva dreptul de a modifica conditiile si termenele de comanda online -  orice modificare fiind adusa la cunostinta publicului inainte de data modificarii cu 30 de zile calendaristice, printr-un document public. Pana la data unei eventuale modificari a comenzii online, Homelux va respecta conditiile stipulate in prezentul document.

 

8. Dispozitii finale

Termenele si conditiile site-ului Homelux, vor sta la dispozitia oricarei persoane sau autoritati interesate, putand fi consultat gratuit la Biroul de Informatii din cadrul tuturor magazinelor Homelux, cat si pe site-ul Homelux.ro.

Orice reclamatie legata de desfasurarea actiunii de comanda online, va fi adresata in scris companiei Homelux  la adresa sediului magazinului sau pe email la office@homelux.ro, in termen de maxim 5 zile (cinci) lucratoare de la data la care s-a produs evenimentul reclamat.

 

9. Prelucrarea datelor cu caracter personal:

 

In conformitate cu prevederile legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si cu completarile ulterioare, si ale Legii506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter privat si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Homelux are obligatia de a prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate.

Prin completarea formularelor de pe site-ul www.homelux.ro va exprimati consimtamantul expres ca datele dumneavoastra cu caracter personal sa fie prelucrate de catre Homelux in scopurile urmatoare : crearea unui cont, transmiterea unei comenzi, returnarea unei comenzi, etc.

 

SC HOMELUX SRL