Termeni și Condiții HOMELUX ONLINE

Platforma homelux.ro și tot conținutul acestui site la nivel de informații, texte, poze, prețuri, logo sunt în proprietatea companiei Homelux SRL cu sediul social în Constanța blvd. Aurel Vlaicu, nr. 125, cameră 9, etaj 2, jud. Constanța, CUI: RO 39043279, Nr Reg Com. J13/1774/2018, telefon 0374.003.003 sau e-mail office@homelux.ro

Prezentul doument stabilește termenii și condițiile de utilizare a acestui site și condițiile de achiziționare a produselor și serviciilor comercializate prin intermediul acestei platforme. Prin acceptarea Termenilor și a Condițiilor, sunteți, de asemenea, de acord cu Politica de retur, Politica de confidențialitate Homelux, precum și cu toate celelalte documente menționate în cuprinsul prezentului document. Dacă nu sunteți de acord cu Termenii și Condițiile prezente, vă rugăm să nu utilizați acest site web.

 

1. Definiții

Cumpărător – Persoană fizică sau juridică, care plasează o comandă în magazinul online homelux.ro în calitate de consumator și este inscrisă în partea introductivă a facturii sub titlul Cumpărător.

Vânzător – Compania Homelux.

Comanda online – reprezintă solicitarea Cumpărătorului către Vânzător în vederea achiziționării de produse din site-ul www.homelux.ro. Este documentul prin intermediul căruia Vanzătorul este de acord să livreze Bunurile și Serviciile iar Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.

Contract – o comandă validă, confirmată de către Vanzător.

Utilizator – o persoană care intră pe site-ul Homelux.ro și nu cumpără bunurile și serviciile de pe acest site, ci doar îl vizitează.

 

2. Înregistrarea pe site

2.1 Dacă doriți să plasați o comandă online pe site-ul Homelux.ro, aveți 2 posibilități. Vă înregistrați pe Site, prin crearea unui cont personal, pe care îl puteți accesa de oriunde. Este necesar să ne comunicați o singură dată datele personale pentru a putea prelucra comanda respectivă, cum ar fi: Nume, Prenume, Adresă de livrare, Datele de facturare, Telefon, Email etc.:

 2.1.1 Puteți să adugati produsul în coșul de cumpărături fără a creea un cont propriu și să ne comunicați datele de livrare pentru facturare respectiv pentru livrare.

 2.1.2 Din pagina de produs puteți alege comanda rapidă, unde ne comunicați: Numele, Adresa de livrare și Numărul de telefon.

 Indiferent ce cale alegeți pentru plasarea unei comenzi online, Cumpărătorul este de acord cu formă de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vanzătorul își derulează operațiunile pe site.

 

3. Procesul de Comandă online

3.1. Pentru a plasa o comandă online, Cumpărătorul trebuie să urmeze următorii pași:

  1. Vizitează site-ul și adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături;
  2. În pagina de check-out (după vizualizarea coșului de cumpărături), este necesar crearea unui cont, la care ulterior va avea acces cu user și parolă; pentru parcurgerea cu succes a procesului de comandă Cumpărătorul își asumă că toate datele de contact furnizate de acesta în procesul de înregistrare sunt complete și corecte;
  3. Alege metoda de livrare a produselor;
  4. Alege modalitatea de plată : poate plăti ramburs în numerar la curier când produsele ajung la domiciliu, sau poate plăti cu cardul direct în online sau prin prin transfer bancar/internet banking.

3.2. Toate prețurile indicate în Comandă includ TVA și alte taxe aplicabile.

3.3. Vanzătorul va informa Cumpărătorul, prin mesaje distincte, înregistrarea contului, confirmarea comenzii, respectiv trimiterea comenzii către Curier. Cumpărătorul va primi un e-mail cu detaliile produselor comandate, costul total al Comenzii online, inclusiv costurile de livrare și un număr de identificare a Comenzii online. Acest email reprezintă faptul că această comandă a fost recepționată de Homelux, dar nu are caracter obligatoriu de contract. Homelux va depune toate eforturile pentru livrarea tuturor produselor comandate de către Cumpărător, dar își rezervă dreptul, fără a prezenta motivele aferente, să refuze o Comandă online. În cazul în care Comanda online este refuzată de Homelux, Cumpărătorul va fi anunțat în cel mai scurt timp.  

3.4 Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda plasată de Cumpărător, în oricare din următoarele cazuri:

  1. Dacă plata nu a fost acceptată de procesatorul de plăți;
  2. Cardul/tranzacția nu este acceptată de către banca emitentă;
  3. Plata efectuată prin transfer bancar/internet banking, nu a fost efectuată în timp;
  4. Nu a fost posibilă livrarea prin curier (de exemplu clientul nu poate fi găsit de curier telefonic și/sau fizic, la adresa indicată pentru livrarea bunurilor cumpărate, etc.);
  5. Corectitudinea prețurilor pe site – vezi punctul 4.1

 In cazul anulării comenzii, niciuna din părțile implicate nu va pretinde/solicita daune.

3.5 Odată inregistrată, Comanda online nu mai poate fi modificată. Cumpărătorul poate face retur la produsele din comandă, sau poate anula întreaga comandă cu un email trimis către comenzionline@homelux.ro sau telefon la 0374.003.003 în maxim 24 ore după plasarea comenzii.

4. Prețurile produselor

4.1 Homelux depune toate eforturile pentru ca prețurile indicate pe site-ul Homelux.ro să fie corecte. Cu toate acestea, este posibil să apară și erori. În cazul în care Homelux descoperă o eroare legată de prețul unui Produs/Servicu comandat de către Cumpărător, acesta va fi informat cât mai curând posibil, despre eroarea produsă. În această situație, Cumpărătorul va avea opțiunea fie de a reconfirma Comanda la prețul corect, fie de a anula Comanda. 

4.2. În cazul în care Cumpărătorul nu poate fi contactat, într-un termen rezonabil, folosind detaliile de contact pe care le-a furnizat în timpul procesului de înregistrare cont, Vânzătorul va considera Comanda anulată și Cumpărătorul va fi notificat despre aceasta prin e-mail. 

4.3. În cazul în care Cumpărătorul decide anularea Comenzii, după ce a fost informat cu privire la prețurile corecte ale produselor, insă anterior acestui moment a achitat deja prețul produselor comandate, Vânzătorul va oferi rambursarea completă în cel mai scurt termen, nu mai mult de paisprezece (14) zile calendaristice de la anulare.

 

5. Livrarea produselor

5.1 Livrarea produselor prin intermediul societătilor de curierat indicate de Vânzător în site-ul Homelux.ro se va efectua în termen de maxim 15 zile lucrătoare de la data confirmării Comenzii pentru produsele aflate în stoc, respectiv 45 de zile pentru produsele în stoc furnizor. În ziua livrării Cumpărătorul va fi contactat de către societatea de curierat aleasă, prin telefon sau SMS, la numărul de telefon mobil furnizat în timpul procesului de înregistrare cont sau plasării comenzii.

Livrarea Produselor va avea loc la adresa indicată de către Cumpărător în timpul procesului de comandă. Este necesar ca adresă specificată pentru livrarea produselor să fie pe teritoriul României. 

5.2 Cumpărătorul este exclusiv responsabil în următoarele situații: 

5.2.1 Cumpărătorul are posibilitatea să specifice o adresă de livrare diferită de cea indicată pentru facturare. Cumpărătorul trebuie să se asigure că livrarea produselor se poate face la această adresă și că este disponibil la data livrării, pentru a recepționa produsele comandate. 

5.2.2 Cumpărătorul trebuie să verifice dimensiunile produselor comandate și se asigură că este suficient spațiu la adresa de livrare pentru primirea acestora, inclusiv pe căile de acces către adresa de livrare.

5.2.3 Scaunele și mobilierul se livrează nemontate și nu se asigură montajul produselor.

5.2.4 Cumpărătorul are obligația de a verifica la recepționarea produselor, corectitudinea numărului de colete primite, precum și integritatea lor, iar orice neregulă trebuie semnalată pe documentul de livrare aferent comenzii și trebuie să fie semnat de către Cumpărător. În cazul în care Cumpărătorul nu semnalează nicio neregulă la livrarea produselor pe documentul de livrare, Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza eventualele reclamații ulterioare referitoare la starea produselor livrate. Cumpărătorul are în continuare dreptul  de a notifica ulterior Homelux dacă produsele nu sunt conforme. 

În momentul recepționarii comenzii, Clientul are obligația de a verifica cu atenție starea exterioară a coletelor, respectiv acestea să prezinte ambalaje în bună stare, să nu fie rupte, zgâriate, murdare, smulse de pe produs, cu colțuri rupte, înfundate sau cu alte semne de proastă manipulare a produsului. Dacă se constată neregulile menționate anterior, Clientul are obligația să solicite completarea unui Proces Verbal de constatare, în prezența curierului, în momentul livrării, în care să se specifice natura problemelor sesizate (ambalaje deteriorate, rupte, manipulare defectuoasă, etc). Procesul Verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.

5.2.5 După semnarea documentelor de livrare, Cumpărătorul sau Reprezentantul acestuia care preia produsele, dobândește de drept produsele comandate și totodată preia și riscurile asupra produselor, riscul de pierdere sau de deteriorare.

5.3 Dacă livrarea produselor la adresa indicată în comandă nu poate avea loc din orice alt motiv pe care Vanzătorul, în mod rezonabil, nu îl poate controla/prevedea, produsele comandate vor fi stocate 10 zile la societatea de curierat, termen în care Cumparatrul va fi contactat de curier pentru stabilirea detaliilor de livrare. După expirarea acestui termen, Contractul între Cmparator și Vânzător va fi considerat desființat de plin drept, fără nicio notificare prealabilă din partea Homelux și fără intervenția instanței de judecată. În cazul în care costurile aferente acestei comenzi au fost deja achitate, suma corespunzătoare va fi integral rambursată în termen de 14 zile calendaristice de la data expirării termenului de depozitare.

 

6. Returul produselor

6.1.1 În cazul în care Cumpărătorul dorește să returneze unul sau mai multe produse achiziționate online prin intermediul unui curier, este important să se asigure că produsele ajung la Vânzător înapoi exact în starea în care pleacă din domiciliul sau. Condițiile și pașii pe care Cumpărătorul trebuie să-i urmeze sunt următorii:

6.1.2 Produsele pentru returnat în mod obligatoriu trebuie să fie vandabile, fără defecte și în măsura în care este posibil acestea să fie împachetate în ambalajul lor inițial;

6.1.3  Cumpărătorul va trimite pe adresa retur@homelux.ro un email în maxim 29 de zile de la data achiziției produselor respective;

6.1.4 Odată cu emailul, Cumpărătorul va trimite și poze relevante cu produsele pe care dorește să le returneze. Pozele trebuie să reflecte starea bună, vandabilă a produsului. – este important ca Cumpărătorul să se asigure înainte de a chema curierul, că produsele au plecat din domiciliu în stare bună, vandabilă.  Conform legislației în vigoare, clienții nu mai au obligativitatea de a returna produsele în ambalajul inițial însă în măsură în care este posibil, am aprecia că acestea să fie împachetate în ambalajul lor inițial;

6.1.5 Cumpărătorul va completa formularul de retur  disponibil pe site www.homelux.ro/retur și îl trimite la adresa indicată; Cumpărătorul solicita un curier pentru a veni să ridice produsele de la domiciliul sau;

6.1.6 Homelux va evalua conformitatea produselor primite prin curier, pentru a fi vandabile;

6.2 Vânzătorul returnează contravaloarea (mai puțin taxele de livrare) în termen de  maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor, doar dacă produsele sunt conforme și pot fi vandabile;

6.3 Vânzătorul își  rezervă dreptul de a decide acceptarea returului,  sau de a opri un procent din valoarea produsului. Suma respectivă va fi comunicată Cumpărătorului, imediat după evaluarea prejudiciilor aduse, dar nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la recepționarea lor;

6.4 Plata transportului pentru returul produselor va fi în sarcina Cumpărătorului. Valoarea serviciilor deja prestate nu se returnează (montajul produselor sau transportul deja efectuat către Cumpărător).

 

7. Informații produse

7.1 Toate fotografiile produselor prezentate au caracter informativ , pot diferi față de produsul vândut și pot arăta accesorii ce nu sunt incluse în pachetul standard al produsului. Fotografiile prezentate pot să nu fie actualizate la înfățișarea actuală a produselor. Designul, culorile, nuanțele, formele sau alte caracteristici ale produselor sau ambalajelor afișate în poze pot diferi în realitate față de cele ale produsului.

7.2 Înainte de a achiziționa un produs, Clientul are posibilitatea de a cere în scris informații de actualitate și exacte despre produs.

7.3 Nicio informație obținută telefonic sau verbal sau în orice altă formă care nu poate fi dovedită ca autentică și ca provenind de la o persoană care reprezintă legal pe furnizor, nu va implica furnizorul sub aspectul vreunei răspunderi de orice fel.

 

8. Modificarea termenelor și condițiilor

Homelux își rezervă dreptul de a modifica condițiile și termenele de comandă online- orice modificare fiind adusă la cunoștința publicului înainte de data modificării cu 30 de zile calendaristice, printr-un document public. Până la data unei eventuale modificări a comenzii online, Homelux va respecta condițiile stipulate în prezentul document.

 

9. Dispoziții finale

Termenele și condițiile site-ului Homelux, vor sta la dispoziția oricărei persoane sau autorități interesate, putând fi consultat gratuit la Biroul de Informații din cadrul tuturor magazinelor Homelux, cât și pe site-ul homelux.ro.

Orice reclamație legată de desfășurarea acțiunii de comandă online, va fi adresată în scris companiei Homelux  la adresa sediului magazinului sau pe email la office@homelux.ro, în termen de maxim 5 zile (cinci) lucrătoare de la data la care s-a produs evenimentul reclamat.

 

10. Prelucrarea datelor cu caracter personal:

În conformitate cu prevederile legii 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date, modificată și cu completările ulterioare, și ale Legii506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter privat și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, Homelux are obligația de a prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate.

 Prin completarea formularelor de pe site-ul www.homelux.ro vă exprimați consimțământul expres că datele dumneavoastră cu caracter personal să fie prelucrate de către Homelux în scopurile urmatoare : crearea unui cont, transmiterea unei comenzi, returnarea unei comenzi, etc.

 

SC HOMELUX SRL