Termeni si Conditii HOMELUX ONLINE

Platforma homelux.ro si tot continutul acestui site la nivel de informatii, texte, poze, preturi, logo sunt in proprietatea companiei Homelux SRL cu sediul social in Constanta blvd. Aurel Vlaicu, nr. 125, camera 9, etaj 2, jud. Constanta, CUI: RO 39043279, Nr Reg Com. J13/1774/2018, telefon 0374.003.003 sau e-mail office@homelux.ro

Prezentul document stabileste termenii si conditiile de utilizare a acestui site si conditiile de achizitionare a produselor si serviciilor comercializate prin intermediul acestei platforme. Prin acceptarea Termenilor si a Conditiilor, sunteti, de asemenea, de acord cu Politica de retur, Politica de confidentialitate Homelux, precum si cu toate celelalte documente mentionate in cuprinsul prezentului document. Daca nu sunteti de acord cu Termenii si Conditiile prezente, va rugam sa nu utilizati acest site web.

1. Definitii

Cumparator – Persoana fizica sau juridica, care plaseaza o comanda in magazinul online homelux.ro in calitate de consumator si este inscrisa in partea introductiva a facturii sub titlul Cumparator.

Vanzator – Compania Homelux.

Comanda online – reprezinta solicitarea Cumparatorului catre Vanzator in vederea achizitionarii de produse din site-ul www.homelux.ro. Este documentul prin intermediul caruia Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile iar Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.

Contract – o comanda valida, confirmata de catre Vanzator.

Utilizator – o persoana care intra pe site-ul Homelux.ro si nu cumpara bunurile si serviciile de pe acest site, ci doar il viziteaza.

2. Inregistrarea pe site

2.1 Daca doriti sa plasati o comanda online pe site-ul Homelux.ro, aveti 2 posibilitati. Va inregistrati pe Site, prin crearea unui cont personal, pe care il puteti accesa de oriunde. Este necesar sa ne comunicati o singura data datele personale pentru a putea prelucra comanda respectiva, cum ar fi: Nume, Prenume, Adresa de livrare, Datele de facturare, Telefon, Email etc.:

2.1.1 Puteti sa adugati produsul in cosul de cumparaturi fara a creea un cont propriu si sa ne comunicati datele de livrare pentru facturare respectiv pentru livrare.

2.1.2 Din pagina de produs puteti alege comanda rapida, unde ne comunicati: Numele, Adresa de livrare si Numarul de telefon.

Indiferent ce cale alegeti pentru plasarea unei comenzi online, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile pe site.

3. Procesul de Comanda online

3.1. Pentru a plasa o comanda online, Cumparatorul trebuie sa urmeze urmatorii pasi:

  1. Viziteaza site-ul si adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi;

  2. In pagina de check-out (dupa vizualizarea cosului de cumparaturi), este necesar crearea unui cont, la care ulterior va avea acces cu user si parola; pentru parcurgerea cu succes a procesului de comanda Cumparatorul isi asuma ca toate datele de contact furnizate de acesta in procesul de inregistrare sunt complete si corecte;

  3. Alege metoda de livrare a produselor;

  4. Alege modalitatea de plata : poate plati ramburs in numerar la curier cand produsele ajung la domiciliu, sau poate plati cu cardul direct in online sau prin prin transfer bancar/internet banking.

3.2. Toate preturile indicate in Comanda includ TVA si alte taxe aplicabile.

3.3. Vanzatorul va informa Cumparatorul, prin mesaje distincte, inregistrarea contului, confirmarea comenzii, respectiv trimiterea comenzii catre Curier. Cumparatorul va primi un e-mail cu detaliile produselor comandate, costul total al Comenzii online, inclusiv costurile de livrare si un numar de identificare a Comenzii online. Acest email reprezinta faptul ca aceasta comanda a fost receptionata de Homelux, dar nu are caracter obligatoriu de contract. Homelux va depune toate eforturile pentru livrarea tuturor produselor comandate de catre Cumparator, dar isi rezerva dreptul, fara a prezenta motivele aferente, sa refuze o Comanda online. In cazul in care Comanda online este refuzata de Homelux, Cumparatorul va fi anuntat in cel mai scurt timp.

3.4 Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda plasata de Cumparator, in oricare din urmatoarele cazuri:

  1. Daca plata nu a fost acceptata de procesatorul de plati;

  2. Cardul/tranzactia nu este acceptata de catre banca emitenta;

  3. Plata efectuata prin transfer bancar/internet banking, nu a fost efectuata in timp;

  4. Nu a fost posibila livrarea prin curier (de exemplu clientul nu poate fi gasit de curier telefonic si/sau fizic, la adresa indicata pentru livrarea bunurilor cumparate, etc.);

  5. Corectitudinea preturilor pe site – vezi punctul 4.1

In cazul anularii comenzii, niciuna din partile implicate nu va pretinde/solicita daune.

3.5 Odata inregistrata, Comanda online nu mai poate fi modificata. Cumparatorul poate face retur la produsele din comanda, sau poate anula intreaga comanda cu un email trimis catre comenzionline@homelux.ro sau telefon la 0374.003.003 in maxim 24 ore dupa plasarea comenzii.

4. Preturile produselor

4.1 Homelux depune toate eforturile pentru ca preturile indicate pe site-ul Homelux.ro sa fie corecte. Cu toate acestea, este posibil sa apara si erori. In cazul in care Homelux descopera o eroare legata de pretul unui Produs/Servicu comandat de catre Cumparator, acesta va fi informat cat mai curand posibil, despre eroarea produsa. In aceasta situatie, Cumparatorul va avea optiunea fie de a reconfirma Comanda la pretul corect, fie de a anula Comanda.

4.2. In cazul in care Cumparatorul nu poate fi contactat, intr-un termen rezonabil, folosind detaliile de contact pe care le-a furnizat in timpul procesului de inregistrare cont, Vanzatorul va considera Comanda anulata si Cumparatorul va fi notificat despre aceasta prin e-mail.

4.3. In cazul in care Cumparatorul decide anularea Comenzii, dupa ce a fost informat cu privire la preturile corecte ale produselor, insa anterior acestui moment a achitat deja pretul produselor comandate, Vanzatorul va oferi rambursarea completa in cel mai scurt termen, nu mai mult de paisprezece (14) zile calendaristice de la anulare.

5. Livrarea produselor

5.1 Livrarea produselor prin intermediul societatilor de curierat indicate de Vanzator in site-ul Homelux.ro se va efectua in termen de maxim 15 zile lucratoare de la data confirmarii Comenzii pentru produsele aflate in stoc, respectiv 45 de zile pentru produsele in stoc furnizor. In ziua livrarii Cumparatorul va fi contactat de catre societatea de curierat aleasa, prin telefon sau SMS, la numarul de telefon mobil furnizat in timpul procesului de inregistrare cont sau plasarii comenzii.

Livrarea Produselor va avea loc la adresa indicata de catre Cumparator in timpul procesului de comanda. Este necesar ca adresa specificata pentru livrarea produselor sa fie pe teritoriul Romaniei.

5.2 Cumparatorul este exclusiv responsabil in urmatoarele situatii:

5.2.1 Cumparatorul are posibilitatea sa specifice o adresa de livrare diferita de cea indicata pentru facturare. Cumparatorul trebuie sa se asigure ca livrarea produselor se poate face la aceasta adresa si ca este disponibil la data livrarii, pentru a receptiona produsele comandate.

5.2.2 Cumparatorul trebuie sa verifice dimensiunile produselor comandate si se asigura ca este suficient spatiu la adresa de livrare pentru primirea acestora, inclusiv pe caile de acces catre adresa de livrare.

5.2.3 Scaunele si mobilierul se livreaza nemontate si nu se asigura montajul produselor.

5.2.4. Cumparatorul este exclusiv responsabil pentru neexercitarea dreptului de a alege serviciul “Deschidere colet” la livrare, serviciu disponibil in pagina de finalizare a comenzii.

5.2.5 Cumparatorul are obligatia de a verifica la receptionarea produselor, corectitudinea numarului de colete primite, precum si integritatea lor, iar orice neregula trebuie semnalata pe documentul de livrare aferent comenzii si trebuie sa fie semnat de catre Cumparator.

In momentul receptionarii comenzii, Clientul are obligatia de a verifica cu atentie starea exterioara a coletelor, respectiv acestea sa prezinte ambalaje in buna stare, sa nu fie rupte, zgariate, murdare, smulse de pe produs, cu colturi rupte, infundate sau cu alte semne de proasta manipulare a produsului. Daca se constata neregulile mentionate anterior, Clientul are obligatia sa solicite pe loc, completarea unui Proces Verbal de constatare sau sa consemneze pe AWB-ul de livrare, in prezenta curierului, natura problemelor sesizate (ambalaje deteriorate, rupte, manipulare defectuoasa, etc). Procesul Verbal sau AWB-ul, nu mai pot fi completate dupa plecarea curierului. Cumparatorul are posibilitatea de a refuza primirea coletului odata cu mentionarea pe AWB a neconformitatii constatate.

In cazul in care Cumparatorul nu opteaza pentru serviciul “Deschidere colet” si nici nu semnaleaza neconformitatea la exterior a coletului la momentul livrarii pe documentul de livrare, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza eventualele reclamatii ulterioare referitoare la starea produselor livrate. Cumparatorul are in continuare dreptul de a notifica ulterior Homelux daca produsele nu sunt conforme din punct de vedere al functionalitatii, in conditiile legii.

5.2.6. Dupa primirea produselor, Cumparatorul sau Reprezentantul acestuia care preia produsele, dobandeste de drept produsele comandate si totodata preia si riscurile asupra produselor, riscul de pierdere sau de deteriorare.

5.3 Daca livrarea produselor la adresa indicata in comanda nu poate avea loc din orice alt motiv pe care Vanzatorul, in mod rezonabil, nu il poate controla/prevedea, produsele comandate vor fi stocate 10 zile la societatea de curierat, termen in care Cumparatrul va fi contactat de curier pentru stabilirea detaliilor de livrare. Dupa expirarea acestui termen, Contractul intre Cmparator si Vanzator va fi considerat desfiintat de plin drept, fara nicio notificare prealabila din partea Homelux si fara interventia instantei de judecata. In cazul in care costurile aferente acestei comenzi au fost deja achitate, suma corespunzatoare va fi integral rambursata in termen de 14 zile calendaristice de la data expirarii termenului de depozitare.

6. Returul produselor

6.1.1 In cazul in care Cumparatorul doreste sa returneze unul sau mai multe produse achizitionate online prin intermediul unui curier, este important sa se asigure ca produsele ajung la Vanzator inapoi exact in starea in care pleaca din domiciliul sau. Conditiile si pasii pe care Cumparatorul trebuie sa-i urmeze sunt urmatorii:

6.1.2 Produsele pentru returnat in mod obligatoriu trebuie sa fie vandabile, fara defecte si in masura in care este posibil acestea sa fie impachetate in ambalajul lor initial;

6.1.3 Cumparatorul va trimite pe adresa retur@homelux.ro un email in maxim 29 de zile de la data achizitiei produselor respective;

6.1.4 Odata cu emailul, Cumparatorul va trimite si poze relevante cu produsele pe care doreste sa le returneze. Pozele trebuie sa reflecte starea buna, vandabila a produsului. – este important ca Cumparatorul sa se asigure inainte de a chema curierul, ca produsele au plecat din domiciliu in stare buna, vandabila. Conform legislatiei in vigoare, clientii nu mai au obligativitatea de a returna produsele in ambalajul initial insa in masura in care este posibil, am aprecia ca acestea sa fie impachetate in ambalajul lor initial;

6.1.5 Cumparatorul va completa formularul de retur disponibil pe site www.homelux.ro/retur si il trimite la adresa indicata; Cumparatorul solicita un curier pentru a veni sa ridice produsele de la domiciliul sau;

6.1.6 Homelux va evalua conformitatea produselor primite prin curier, pentru a fi vandabile. Totodata,Homelux va analiza situatia descrisa in formularul de retur, documentele de livrare precum si starea produselor returnate.

6.2 Vanzatorul returneaza contravaloarea (mai putin taxele de livrare) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor, doar daca produsele sunt conforme si pot fi vandabile;

6.3 Vanzatorul isi rezerva dreptul de a decide acceptarea returului, sau de a opri un procent din valoarea produsului. Suma respectiva va fi comunicata Cumparatorului, imediat dupa evaluarea prejudiciilor aduse, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la receptionarea lor;

6.4 Plata transportului pentru returul produselor va fi in sarcina Cumparatorului. Valoarea serviciilor deja prestate nu se returneaza (montajul produselor sau transportul deja efectuat catre Cumparator).

7. Informatii produse

7.1 Toate fotografiile produselor prezentate au caracter informativ , pot diferi fata de produsul vandut si pot arata accesorii ce nu sunt incluse in pachetul standard al produsului. Fotografiile prezentate pot sa nu fie actualizate la infatisarea actuala a produselor. Designul, culorile, nuantele, formele sau alte caracteristici ale produselor sau ambalajelor afisate in poze pot diferi in realitate fata de cele ale produsului.

7.2 Inainte de a achizitiona un produs, Clientul are posibilitatea de a cere in scris informatii de actualitate si exacte despre produs.

7.3 Nicio informatie obtinuta telefonic sau verbal sau in orice alta forma care nu poate fi dovedita ca autentica si ca provenind de la o persoana care reprezinta legal pe furnizor, nu va implica furnizorul sub aspectul vreunei raspunderi de orice fel.

8. Modificarea termenelor si conditiilor

Homelux isi rezerva dreptul de a modifica conditiile si termenele de comanda online- orice modificare fiind adusa la cunostinta publicului inainte de data modificarii cu 30 de zile calendaristice, printr-un document public. Pana la data unei eventuale modificari a comenzii online, Homelux va respecta conditiile stipulate in prezentul document.

9. Dispozitii finale

Termenele si conditiile de livrare la domiciliu se afla la dispozitia oricarei persoane sau autoritati interesate, putand fi consultate atat la Biroul de Informatii din cadrul tuturor magazinelor Homelux, cat si pe site-ul homelux.ro.

Solicitarea clientului pentru livrarea produselor la domiciliu, indiferent ca a cumparat din magazinele fizice sau magazinul online, odata ce a semnat comanda de livrare sau a inchis comanda online, implica obligativitatea respectarii prevederilor prezentului document.

Orice reclamatie legata de desfasurarea actiunii de livrare la domiciliu va fi adresata in scris companiei Homelux, la adresa magazinului de la care s-a facut achizitia www.homelux.ro/contact, sau electronic, la adresa de e-mail office@homelux.ro, in termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data la care s-a produs evenimentul reclamat.

Eventualele litigii aparute intre Homelux si clientii care au solicitat acest serviciu, vor fi solutionate pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, de catre Instantele Judecatoresti competente.

10. Prelucrarea datelor cu caracter personal:

In conformitate cu prevederile legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si cu completarile ulterioare, si ale Legii506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter privat si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Homelux are obligatia de a prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate.

Prin completarea formularelor de pe site-ul www.homelux.ro va exprimati consimtamantul expres ca datele dumneavoastra cu caracter personal sa fie prelucrate de catre Homelux in scopurile urmatoare : crearea unui cont, transmiterea unei comenzi, returnarea unei comenzi, emiterea unei facturi, etc.

SC HOMELUX SRL