Intrebari frecvente

1. Detalii produse:

Dacă ai nevoie de informaţii detaliate pentru un produs, poti sa consulti pagina noastră de web unde scrii in functia « Search », numele produsului sau codul articolului si vei gasi toate detaliile de care ai nevoie.

Daca tot mai ai nevoie de nformatii suplimentare, trimite email la comenzionline@homelux.ro  sau suna la numarul de telefon 0374.003.003.

2. Detalii livrare comanda:

Comenzile online se livreaza prin intermediul firmelor de curierat in termen de 3-5 zile lucratoare, insa pot aparea situatii in care acest termen sa fie mai mare. Inainte de a face livrarea, curierul te va contacta cu circa o ora inainte de a sosi la domiciliul tau.

Poti suna de asemenea la numarul de telefon 0374.003.003 sau poti intra pe contul tau ca sa vezi numarul de AWB si sa poti consulta statusul livrarii tale.

3. Nu am primit factura:

Daca ai cumparat din magazinele Homelux, poti oricand sa te intorci in magazin, la Biroul de Informatii, cu bonul fiscal penru a-ti elibera si factura aferenta.

Daca ai cumparat online si nu ai primit factura nici pe email, nici in Contul tau de pe site in sectiunea Comenzile Mele / Vizualizeaza Comanda, nici odata cu produsele livrate, te rugam sa verifici mai intai in folderul Spam/Junk din email si daca tot nu o gasesti, ne poti contacta la 0374.003.003 sau pe email la comenzionline@homelux.ro.

4. Cum pot anula o comanda:

Daca ai cumparat din magazinele Homelux, in maxim 30 zile de la data achizitiei, poti oricand sa te intorci in magazin, la Biroul de Informatii sa returnezi produsele.

Verifica starea produselor achizitionate, inclusiv ambalajul si nu uita sa ai si bonul fiscal.

Daca ai facut achizitia online, trebuie sa ne anunti pe email la comenzionline@homelux.ro sau sa ne suni la 0374.003.003.

5. Nu am primit confirmarea comenzii:

Daca ai cumparat din magazinul online Homelux si nu ai primit confirmarea de comanda pe email, te rugam sa verifici in Spam/Junk.

Daca tot nu gasesti emailul de confirmare, te rugam sa ne scrii pe comenzionline@homelux.ro.

6. Mai pot modifica o comanda deja data?

Daca ai cumparat din magazinul online Homelux, nu mai poti modifica o comanda deja inchisa.

Poti oricand insa sa deschizi o noua comanda cu produsele pe care vrei sa le adaugi sau poti face retur la produsele pe care nu ti le mai doresti.

7. Cat timp pot sta produsele comandate prin Click & Collect in magazin:

Comanda este pregatita in momentul in care magazinul te-a anuntat. Poate ramane in magazin maxim 24 ore, dupa care va trebui sa platesti pentru fiecare zi de depozitare.

8. Ce optiuni de plata exista?

In magazinele Homelux sunt acceptate cardurile Visa sau Mastercard.

De asemenea ai posibilitatea sa cumperi in rate cu dobanda zero daca ai unul din cardurile: Garanti - Bonuscard, BT – Star Card, Unicredit Card

Poti face un credit direct in magazinele Homelux prin ERB Euroline sau Cetelem sau poti plati direct cu numerar.

In ceea ce priveste comenzile online, ai posibilitatea sa platesti ramburs in numerar la curierul ce iti va livra comanda sau poti plati cu cardul de debit sau de credit prin intermediul platformei de plati electronice Mobilpay. Cardurile de credit acceptate pentru plata in rate cu dobanda zero sunt: Garanti – Bonuscard. ( In curand si alte carduri de cumparaturi)

Afla mai multe despre modalitatile de plata.

9. Cat ma costa transportul?

Daca faci cumparaturi din magazinele Homelux de minim 1.000 lei, transportul este gratuit in limita a 30 km dus/intors.

Putem efectua transportul si daca achizitiile tale sunt sub 1.000 lei, costul fiind calculat in functie de greutate/volumul si distanta unde trebuie sa ajunga.

Suna direct in magazinul de unde vrei sa faci cumparaturi si vei afla.

Daca faci cumparaturi online, costul de transport il gasesti afisat pe site, inainte de a valida comanda.

Nu se transporta produse din toate categoriile.

Costurile de transport din magazinele fizice sunt:

 

Zona de livrare
Greutate Pret
Prahova,Bucuresti, Ilfov Pana la 1000 kg 129 lei
Restul tarii Pana la 1000 kg 169 lei

Prețul include livrarea comenzilor cu o greutate totală de până la 1000 kg.

10. Pot sa comand online si sa platesc in magazin?

Se poate comanda in online si sa ridici produsele in magazin, iar la ridicare se poate achita si comanda.

Cauti produsele pe site si alegi in procesul de comanda ( checkout ) "Rezerva online si ridica din magazin" cu plata la ridicare.

Trebuie sa ai in vedere ca exista produse care pot fi achizitionate doar din magazinele fizice sau doar din magazinul online.

11. In cât timp primesc banii înapoi pentru produsele returnate?

Pentru produsele comandate online si returnate, iți vom restitui banii plătiți prin virament bancar, în maximum 14 zile calendaristice din momentul în care produsele au ajuns la depozit. Pentru a putea face transferul trebuie sa ne pui la dispozitie contul tau IBAN unde doresti sa iti trimitem banii.

12. Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă într-o anumită zi sau interval orar?

Dacă doreşti ca livrarea să se facă într-o anumită zi sau într-un anumit interval orar, este suficient să scrii aceste informatii în câmpul "Comentariu comanda", înainte să plasezi comanda.

Şi poţi confirma sau modifica aceste informaţii în momentul în care ești contactat de către firma de curierat rapid, prin telefon sau SMS.

13. Ce este aplicatia Homelux pentru mobil?

Cu aplicația Homelux poti vizualiza detaliile produselor, poti să iți creezi o listă de cumpărături sau chiar sa cumperi produse de care ai nevoie.

Poti afla adresele magazinelor sau te poti informa despre serviciile Homelux.

Poti sa afli informatii detaliate despre produsele din magazinele fizice pin scanarea codului de bare.

Aplicația este valabilă gratuit si o poti găsi pe App Store și pe Google Play.

14. De ce nu pot comanda toate produsele in online?

Exista produse fragile cu riscuri mari de a se deteriora in timpul transportului, unde nu ne putem asuma responsabilitatea. Aceste produse se pot achizitiona din oricare magazin fizic Homelux.

15. Livrati si in week-end?

Livrările se pot face de luni până sambata în intervalul 09:00 -20:00.

16. Cum pot beneficia de reducere daca achizitionez o cantitate mai mare de produse?

Poti gasi pe site preturi diferite pe cantitati diferite la mai multe tipuri de produse sau puteti lua legatura direct cu conducerea magazinului sau ne poti scrie la corporate@homelux.ro

17. Cum procedez ca sa primesc voucherul de 5% de la cardul de fidelitate?

Voucherele se pot cheltui oricand la casa de marcat, unde casiera iti va comunica ce suma ai la dispozitie pentru a fi consumata.

Tu hotarasti daca vrei sa o consumi sau vrei sa mai astepti sa se adune o suma mai mare, insa nu uita ca voucherele aferente cumparaturilor dupa 12 luni expira.

18. Cum procedez daca am uitat cardul de fidelitate acasã?

Poti sa comunici casierei, inainte de scanarea produselor, numele tau sau numarul de telefon si iti poate comunica seria cardului.

Este important sa inregistrezi toate cumparaturile pentru a beneficia de 5% din valoarea lor sub forma de voucher.

19. Cum procedez sa aflu despre valoarea voucherului de 5% aferent cardului meu de fidelitate ?

Exista doua posibilitati:

  1. Direct la casa de marcat sau la biroul de infomatii din magazin – e important sa ai cardul de fidelitate la tine sau sa oferi datele tale de identificare unice, telefonul de exemplu.  
  2. Intri pe homelux.ro, iti faci cont si atasezi cardul de fidelitate contului tau de pe site. Apoi vei putea verifica statusul cardului de câte ori doresti.

20. Vreau sã aflu când expirã cardul de fidelitate:

Cardul de fidelitate Homelux nu are termen de valabilitate.

21. Ce avantaje imi aduce cardul de fidelitate Homelux ?

  1. Beneficiezi de 5% din valoarea fiecarei cumparaturi, sub foma de voucher, pe care o poti folosi la urmatoarea ta achizitie;
  2. Ai oferte speciale, reduceri la anumite produse, care se schimba lunar;
  3. Afli primul de reduceri si promotii - primesti newsletter sau SMS cu toate noutatile si evenimentele noastre;

22. Cum procedez daca am pierdut cardul de fidelitate?

Vii la Biroul de Informatii din magazin si ve primi pe loc un al doilea card Gratuit cu datele tale.

23. De unde pot obtine cardul Homelux?

Poti veni in magazin si obtii GRATUIT in doar 5 minute un card de fidelitate Homelx cu numele tau, sau poti aplica direct pe VIRTUAL CARDS sau Cards4u sau poti aplica online pe site www.homelux.ro dupa ce completezi formularul il trimiti si vei primi cardul acasa.

24. Produsele din catalog sunt in promotie?

Toate produsele care se afla in catalog sunt la preturi speciale, pe perioada de valabilitate a catalogului, dupa care preturie vor reveni la preturile normale de vanzare.

25.Cum pot primi si eu catalogul?

Cataloagele Homelux se gasesc in format printat doar in magazinele fizice.

Mai pot fi rasfoite, doar pe perioada valbilitatii, pe site-ul homelux.ro sau in aplicatia mobila.

Daca ne trimiti adresa de email, iti putem trimite catalogul in format pdf direct pe email.

26. Se poate utilza cardul CADOU de la Homelux si la cumparaturi online?

Cardul cadou se poate utiliza doar la achiztionarea de produse din magazine. Cardul nu se poate utiliza in magazinul online.

27. Cat este valabil cardul CADOU?

Data de valabilitate este trecuta pe card.

28. De unde pot achizitiona un card CADOU?

Se poate achizitiona din orice magazin Homelux, direct la casa de marcat.

29. Ma poate ajuta cineva cu sfaturi de amenjare? 

La Homelux găsești instrumente de alegere a produselor dupa un anumit stil de amenajare. Trebuie doar sa adaugi pe site in functia SEARCH denumirea stilului tau preferat de amenajare si vei putea vizualiza toate produsele specifice acestui stil.

Chiar daca esti in magazin, ai acces la Wifi si poti intra pe site de pe telefonul tau sau poti utiliza tableta din magazin.

Poți de asemenea sa ne contactezi pe email  si poți solicita suportul designerului nostru, trimitand un email cu solicitarea ta catre designer@homelux.ro - vei primi un raspuns in maxim 48 ore.

Cand esti in magazin poti intreba la Biroul de Informatii cum poti discuta cu un designer.

30. Pot adăuga un card cadou dupa finalizarea comenzii online?

Cardul cadou nu poate fi adăugat după trimiterea comenzii.

Pentru a-l utiliza, trebuie să introduci seria cardului in campul destinat voucherelor din cosul de cumparaturi.

31. Ce se întâmplă dacă se returnează produsul achitat cu card cadou?

Dacă returul se efectuează în perioada de valabilitate a cardului cadou, acesta se reactivează după emiterea facturii de stornare și vei putea refolosi seria cardului cadou. Dacă stornarea este efectuată după expirarea perioadei de valabilitate, reducerea aferenta cardului cadou nu va mai fi disponibilă.

32. Persoana care primește cardul CADOU poate transforma cardul cadou in numerar?

Valoarea cardului cadou nu poate fi preschimbată în bani.

33. Daca il comanzi online, se poate primi cardul cadou și în forma fizică?

Cardul cadou poate fi livrat în format fizic, doar daca pe langa acest card CADOU ai mai comandat si alte produse.

Doar cardul CADOU nu poat fi livrat singur, dar il poti ridica in format fizic doar din magazinele Homelux.

  1. Beneficiezi de 5% din valoarea fiecarei cumparaturi, sub foma de voucher, pe care o poti folosi la urmatoarea ta achizitie;
  2. Ai oferte speciale, reduceri la anumite produse, care se schimba lunar;
  3. Afli primul de reduceri si promotii - primesti newsletter sau SMS cu toate noutatile si  evenimentele noastre;