Intrebari frecvente

1. Detalii produse:

Daca ai nevoie de informatii detaliate pentru un produs, consulta pagina noastra de web unde scrii in functia « Search », numele produsului sau codul articolului si vei gasi toate detaliile de care ai nevoie.

Daca tot mai ai nevoie de informatii suplimentare, trimite un email catre adresa comenzionline@homelux.ro  sau suna la numarul de telefon 0374.003.003.

Pentru a comanda produsele dorite trimite un email catre adresa comenzionline@homelux.ro  sau suna la numarul de telefon 0374.003.003.

2. Detalii livrare comanda:

Comenzile online se livreaza prin intermediul firmelor de curierat in termen de 5-7 zile lucratoare, insa pot aparea situatii in care acest termen sa fie mai mare. Inainte de a face livrarea, curierul te va contacta inainte de a sosi la domiciliul tau.

Poti suna de asemenea la numarul de telefon 0374.003.003 sau poti intra pe contul tau ca sa vezi numarul de AWB si sa poti consulta statusul livrarii tale.

Pentru informatii suplimentare legate de comanda, trimite un email catre adresa comenzionline@homelux.ro  sau suna la numarul de telefon 0374.003.003.

In momentul receptionarii comenzii, este obligatia ta sa verifici cu atentie starea exterioara a coletelor, acestea trebuie sa prezinte ambalaje in buna stare, sa nu fie rupte, zgariate, murdare, smulse de pe produs, colturi rupte sau infundate, sau alte semne de proasta manipulare a produsului.

Daca constati neregulile mentionate anterior, te rugam sa soliciti completarea unui Proces Verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii, in care sa specifici natura problemelor sesizate (ambalaje deteriorate, rupte, manipulare defectuoasa, etc). Procesul Verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.

3. Nu am primit factura:

Daca ai cumparat din magazinele Homelux, poti oricand sa te intorci in magazin, la Biroul de Informatii, cu bonul fiscal penru a-ti elibera si factura aferenta.

Daca ai cumparat online, factura se trimite atasata coletului. Daca nu ai primit factura odata cu coletul, ne poti contacta la 0374.003.003 sau pe email la comenzionline@homelux.ro.

4. Nu am primit confirmarea comenzii:

Daca ai cumparat din magazinul online Homelux si nu ai primit confirmarea comenzii pe email, te rugam sa verifici si in Spam/Junk.

Daca tot nu gasesti emailul de confirmare, te rugam sa ne scrii pe comenzionline@homelux.ro.

5. Mai pot modifica o comanda deja data?

Daca ai cumparat din magazinul online Homelux, nu mai poti modifica o comanda deja inchisa.

Poti oricand insa sa deschizi o noua comanda cu produsele pe care vrei sa le adaugi sau poti face retur la produsele pe care nu ti le mai doresti.

6. Cum pot anula o comanda:

Pentru a anula o comanda, trebuie sa ne scrii pe email la adresa comenzionline@homelux.ro sau sa ne suni la numarul 0374.003.003.

7. Ce optiuni de plata exista?

In magazinele Homelux sunt acceptate cardurile Visa sau Mastercard.

De asemenea ai posibilitatea sa cumperi in rate cu dobanda zero daca ai unul din cardurile: Bonus Card de la Garanti BBVA, BT – Star Card, Unicredit Card

Poti face un credit direct in magazinele Homelux prin ERB Euroline sau Cetelem sau poti plati direct cu numerar.

In ceea ce priveste comenzile online, ai posibilitatea sa platesti ramburs in numerar la curierul ce iti va livra comanda sau poti plati cu cardul de debit sau de credit prin intermediul platformei de plati electronice Mobilpay. Cardurile de credit acceptate pentru plata in rate cu dobanda zero sunt: Bonus Card de la Garanti BBVA. ( In curand si alte carduri de cumparaturi)

Afla mai multe despre modalitatile de plata.

8. Cat ma costa transportul?

Costul de transport al produselor achizionate in magazinul online, difera in functie de volumul si greutatea produselor. Inainte de a valida comanda online, ai posibilitatea sa alegi curierul. Pretul transportului este calculat automat si il poti vizualiza inainte de inchiderea comenzii. Livrarea produselor se poate realiza pana in fata usii sau pana in fata imobilului in care locuiesti in functie de curierul pe care il alegi! Intra aici pentru mai multe detalii legate de transportul produselor la domiciliu.

9. Cum pot face retur?

Pentru a putea face retur, urmeaza pasii din pagina de Retur.

10. In cat timp primesc banii inapoi pentru produsele returnate?

Pentru produsele comandate online si returnate, iti vom restitui banii platiti prin virament bancar, in maximum 14 zile calendaristice din momentul in care produsele au ajuns la depozitul Homelux. Pentru a putea face transferul trebuie completezi formularul din pagina de Retur unde trebuie sa ne pui la dispozitie contul tau IBAN unde doresti sa iti trimitem banii si sa trimiti formularul la adresa comenzionline@homelux.ro.

11. Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca intr-o anumita zi sau interval orar?

Daca doresti ca livrarea sa se faca intr-o anumita zi sau intr-un anumit interval orar, completeaza aceste informatii in campul "Comentariu comanda", inainte sa plasezi comanda.

Ulterior, vei putea sa confirmi sau sa modifici aceste informatii in momentul in care esti contactat de catre firma de curierat aleasa, prin telefon sau SMS.

12. Livrati si in week-end?

Livrarile se fac in functie de firma de curierat, principalul interval fiind de luni pana vineri intre orele 09:00 -20:00.

13. Cum pot beneficia de reducere daca achizitionez o cantitate mai mare de produse?

Pentru a beneficia de o reducere pentru o cantitate mai mare de produse ne poti scrie pe email la adresa horeca@homelux.ro.

14. Ce avantaje imi aduce cardul de fidelitate Homelux?

  1. Beneficiezi de 5% din valoarea fiecarei cumparaturi, sub foma de puncte, pe care le poti folosi la urmatoarea ta achizitie;
  2. Afli primul de reduceri si promotii - primesti newsletter sau SMS cu toate noutatile si evenimentele noastre.

15. De unde pot obtine cardul Homelux?

Poti veni in magazin si obtii GRATUIT in doar 5 minute un card de fidelitate Homelx cu numele tau.

16. Cum procedez ca sa primesc punctele de 5% din valoarea fiecarei cumparaturi de la cardul de fidelitate?

Punctele adunate se pot folosi oricand la casa de marcat, unde casiera iti va comunica ce suma ai la dispozitie pentru a fi consumata.

Tu hotarasti daca vrei sa o consumi sau daca vrei sa astepti sa se adune o suma mai mare, insa nu uita ca punctele aferente unei cumparaturi expira dupa 12 luni din momentul in care le-ai colectat.

17. Cum procedez sa aflu despre valoarea punctelor adunate aferente cardului meu de fidelitate ?

Dupa ce ai facut cumparaturi la noi, poti vedea pe bonul fiscal numarul de puncte adunate pana in prezent, insa nu uita ca punctele aferente cumparaturilor expira dupa 12 luni din momentul in care le-ai colectat.

Direct la casa de marcat sau la biroul de infomatii din magazin – e important sa ai cardul de fidelitate la tine altfel nu iti putem spune valoarea punctelor adunate.

18. Cum procedez daca am uitat cardul de fidelitate acasa?

Este obligatoriu sa ai cardul Homelux la tine daca vrei sa beneficiezi de programul de fidelitate deoarece pentru a beneficia de 5% din valoarea cumparaturilor sub forma de puncte este important sa inregistrezi toate cumparaturile facute in magazinele fizice Homelux.

19. Cum procedez daca am pierdut cardul de fidelitate?

Vii la Biroul de Informatii din magazin si ve primi pe loc un al doilea card Gratuit cu datele tale.

20. Vreau sa aflu cand expira cardul de fidelitate.

Cardul de fidelitate Homelux nu are termen de valabilitate insa punctele aferente cumparaturilor expira dupa 12 luni din momentul in care le-ai colectat.

21. Se poate utilza cardul CADOU de la Homelux si la cumparaturi online?

Cardul cadou se poate utiliza doar la achiztionarea de produse din magazine. Cardul nu se poate utiliza in magazinul online.

22. Cat este valabil cardul CADOU?

Data de valabilitate este trecuta pe card.

23. De unde pot achizitiona un card CADOU?

Se poate achizitiona din orice magazin Homelux, direct la casa de marcat.

24. Pot adauga un card CADOU dupa finalizarea comenzii online?

Cardul cadou nu poate fi folosit pentru comenzile online.

25. Ce se intampla daca se returneaza produsul achitat cu card CADOU?

Daca returul se efectueaza in perioada de valabilitate a cardului cadou, acesta se reactiveaza dupa emiterea facturii de stornare si vei putea refolosi seria cardului cadou. Daca stornarea este efectuata dupa expirarea perioadei de valabilitate, reducerea aferenta cardului cadou nu va mai fi disponibila.

26. Persoana care primeste cardul CADOU poate transforma cardul cadou in numerar?

Valoarea cardului cadou nu poate fi preschimbata in bani.

27. Daca il comanzi online, se poate primi cardul CADOU si in forma fizica?

Cardul cadou poate fi livrat in format fizic, doar daca pe langa acest card CADOU ai mai comandat si alte produse.

Doar cardul CADOU nu poat fi livrat singur, dar il poti ridica in format fizic doar din magazinele Homelux.

28. Produsele din catalog sunt in promotie?

In functie de campaniile pe care le avem sau le vom avea, se poate ca doar o parte din produsele care se afla in catalog sa fie la preturi speciale, sau sa nu avem niciun produs la preturi reduse, sau sa avem toate produsele la preturi speciale, pe perioada de valabilitate a catalogului, dupa care preturie vor reveni la preturile normale de vanzare sau sa avem 

29. Cum pot primi si eu catalogul?

Catalogul Homelux se gaseste in format digital pe site-ul homelux.ro la sectiunea Catalog.

30. Ma poate ajuta cineva cu sfaturi de amenjare? 

La Homelux gasesti instrumente de alegere a produselor dupa un anumit stil de amenajare. Trebuie doar sa selectezi functia STILURI DE AMENAJARE de pe site-ul homelux.ro, sa iti alegi stilul preferat de amenajare si vei putea vizualiza toate produsele specifice acestui stil.

Chiar daca esti in magazin, ai acces la Wifi si poti intra pe site de pe telefonul tau.

31. Asigurati montajul pentru mobilierul comercializat?

Nu asiguram montajul dar schita pentru montaj se regaseste in interiorul coletelor.

31. Ce inseamna comanda rapida?

Cand te preseaza timpul si ai nevoie urgent de anumite produse din magazinele Homelux, acceptam si comenzi rapide telefonic sau in online in care iti solicitam doar numarul de telefon si adresa de email, ca sa ne poti spune adresa ulterior, la livrare.

Comanda rapida nu este o comanda confirmata si procesata si nu inseamna ca vei primi coletul mai repede.

Atunci cand plasezi o comanda rapida iti solicitam doar numarul de telefon si adresa de email, pentru a te contacta sa confirmam comanda si sa ne poti spune toate detaliile legate de livrare. Dupa acest pas vei primi pe email confirmarea comenzii si detaliile acesteia.