Garantia calitatii

Garantia calitatii produselor Homelux

Daca se constata la un produs care se afla in perioada de garantie, un defect de executie sau viciu ascuns, sau o lipsa de conformitate, Homelux repara/ inlocuieste fara niciun cost suplimentar.

Returnarea contravalorii sub forma de card se face numai daca produsul nu poate fi reparat sau inlocuit.

Homelux comercializeaza produse conforme cu prevederile legislative si asigura garantia bunurilor conform certificatelor de garantie ale produselor.

Toate produsele comercializate de HOMELUX beneficiaza de garantie pentru o perioada de 24 luni de la data achizitiei in cazul persoanelor fizice, 12 luni in cazul persoanelor juridice.

Garantia asigura:

  • Repararea sau inlocuirea produsului, fara nici un cost suplimentar pentru Cumparator.
  • Reducerea corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului, in conditiile prevazute de legislatia in vigoare

Garantia este acordata pentru produsele ce vor fi folosite in mod obisnuit si in conditii normale, in scopul pentru care au fost fabricate, tinand cont de faptul ca aceste produse se vor uza de-a lungul anilor, in conditii normale de folosire.

Homelux va repara sau inlocui produsul intr-un termen de  pana la 15 zile calendaristice  de la data la care Cumparatorul a informat Homelux de lipsa de conformitate a produsului.

Returnarea contravalorii se face numai daca produsul nu poate fi reparat sau inlocuit.

Nu sunt considerate defecte de calitate si/sau conformitate diferentele de nuante sau de textura a materialelor naturale precum lemn masiv, furnir, piele naturala, etc.

Garantia nu se acorda in urma aparitiei unor defecte dupa receptia produsului, ca urmare a serviciilor de manipulare, transport, dezambalare, montare, amplasare, exploatare sau instalare executate de catre nerespectarea Cumparatorului a instructiunilor. De asemenea, garantia nu se acorda in situatia in care produsul prezinta urmatoarele situatii, dar fara a se limita la acestea: parti incendiate, taiate, inundate, deteriorate, furate, schimbarea culorii produsului datorita expunerii la soare ori a unei surse de caldura sau apa, zgarieturi, spargere, migrarea culorii de pe un alt obiect (obiecte vestimentare sau marochinarie etc) care a intrat in contact cu produsul deteriorat, vopsirea produsului de catre Cumparator sau a interventiei Cumparatorului asupra acestuia cu privire la vopsire, lacuire, gaurire, lipire de produse sau urme de lipire a altor produse sau materiale, ruperea sau zgarierea ca urmare a lovirii sau manipularii defectuase, defecte aparute ca urmare a umiditatii, curatarii cu produse neadecvate, conditiilor improprii de utilizare sau depozitare a produselor, altele decat cele pentru care produsul a fost proiectat.