Operator Call Center - Sediul Central

Operator Call Center - Sediul Central

Candidatul ideal


Cerinte si abilitati:

  • Sa ai bune ablitati de comunicare, vanzare si relationare cu clientii
  • Sa fii o persoana deschisa, prietenoasa si cu spirit de echipa
  • Cunostinte de operare calculator (pachetul microsoft office)
  • Orientare catre rezultate: eficienta, rezolvarea situatiilor si depasirea obstacolelor
  • Sa ai experienta anterioara in programele Cogito si Emag Marketplace (optional)


Descrierea jobului

  • Preluarea apelurilor telefonice
  • Consilierea clientilor privind informatii despre produse, disponibilitate, plata etc
  • Asistenta pentru inregistrarea comenzilor
  • Acordarea de suport clientilor cu privire la statusul comenzilor
  • Preluarea reclamatiilor, transmiterea si urmarirea lor.


Va oferim:

  • Salariu motivant
  • Oportunitati de promovare
  • Un mediu de lucru placut si dinamic intr-o companie in plina expansiune.


Alte informatii

  • Call Center-ul este pentru limba romana si nu implica vanzare la sfarsitul apelului;
  • Program de lucru: de luni pana joi de la 8:00 -17:30 si vineri de la 8:00 - 15:00.


Descrierea companiei

Compania HOMELUX este o firma de retail de mobila si deco, in plina expansiune, alcatuita din personal cu experienta si competenta profesionala, care integreaza solutii de design unic, modern sau clasic prin produse de o calitate deosebita pentru toate bugetele.

Ultimele job-uri
Operator Call Center - Sediul Central
Croitoreasa - Ploiesti
Consultant Vanzari - DN 1 Balotesti
Manipulant Marfa - Ploiesti
Consultant Vanzari - Ploiesti

5 Element(e)